One word: AVOID!
They cancelled our Sagrada Familia tickets 6hrs before admission. We were in train to Barcelona. They ruined out experience. Disgusting service!
事業者からの返答
We sincerely apologize for the disappointment and inconvenience caused by the last-minute cancellation of your Sagrada Familia booking.
Unfortunately, your booking had to be cancelled due to an unexpected technical issue. We completely understand how frustrating this must have been, especially as you were already on your way to Barcelona and had planned this visit as part of your trip.
We deeply regret that we were unable to provide the experience you had expected. Please accept our sincere apologies to you and your family for the inconvenience and disappointment caused.
K
karenmK8143LW
July 23, 2026
DO NOT BOOK - cancelled one day before excursion.
My family and I returned from Spain just last week. We went to Barcelona for 2 days (out of 11). We went to celebrate my husbands 50th and my 50th and our 25th anniversary. We went with our 3 kids. We booked this excursion almost 3 weeks prior to going to Barcelona. This was supposed to be the highlight of our trip to Barcelona. They cancelled our tickets one day before our excursion. when I asked why they said they overbooked.
DO YOURSELF A FAVOR AND DO NOT BOOK WITH THEM!!!!
事業者からの返答
Thank you for taking the time to share your feedback, and we are truly sorry for the disappointment caused during such a special family celebration.
Unfortunately, due to an unexpected technical issue, your booking was confirmed in our system even though we had already reached our maximum capacity for that departure. As a result, we were unable to accommodate your reservation and had no choice but to cancel the tour.
We completely understand how frustrating this was, especially given the importance of this experience during your trip. Please accept our sincere apologies for the inconvenience. We have since reviewed our booking procedures to help prevent similar situations from occurring in the future.
Thank you for your understanding, and we wish you and your family all the best.
M
Marty_F
May 20, 2026
Extremely disappointed. Never use Viator
There was no experience. You changed my your time from 1::30 to 1:00 and then back again on the day of the tour. You also told me to go to 2 different locations. Obviously the your never happened. I am expecting a refund immediately.
事業者からの返答
Thank you for your feedback.
We are sorry for the confusion regarding the schedule and meeting point information. In busy periods, slight operational adjustments may occasionally occur. We sincerely regret the inconvenience and frustration caused by this experience and appreciate your comments, as they help us improve our communication and traveler support.
J
Jennifer_G
May 10, 2026
Our group of 6 showed up...
Our group of 6 showed up at the address shown on our confirmation email.
The tour guide did not show up.
Cannot tell you how disappointed we were as we only 1 day in Barcelona
事業者からの返答
Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear about your disappointment, especially during your limited time in Barcelona.
After reviewing your booking, we would like to clarify that the option reserved was a self-guided ticket without a guided tour service included. For this reason, there was no tour guide scheduled to meet at the location.
We understand how this may have caused confusion and sincerely regret any misunderstanding regarding the booking details. Your feedback is valuable to us, and we will continue working to make the information clearer for future travelers.
K
Karin_S
May 2, 2026
The worst!
The tour was canceled with no notice or explanation. Very disappointing after spending hours online buying tickets. No option to rebook. Terrible experience.
事業者からの返答
Thank you for your feedback, and we are truly sorry for your experience.
Due to high demand during peak season, there are rare occasions when a booking cannot be confirmed with the provider. In such cases, the booking is automatically canceled by the system.
We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment this may have caused. Your feedback is important to us, and we are continuously working to improve our processes to minimize such situations.
S
Seaside18376040260
January 1, 2026
Do not buy. Terrible experience
Our booking was cancelled without an explanation a day before. Now we cannot get tickets elsewhere. It was the one activity we had planned for the day. Getting a refund does not cover the cost. We will not be able to have the experience at all.
事業者からの返答
Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry for the disappointment and frustration this situation caused, especially as this was the main activity you had planned for the day.
Unfortunately, in rare cases bookings must be cancelled due to availability issues beyond our control, particularly for very high-demand attractions. We understand that a refund cannot replace the lost experience, and we sincerely regret that you were unable to visit as planned.
Please know that we do not take such situations lightly, and your comments help us continue improving how we communicate and manage expectations around availability. We appreciate your understanding, even though we recognize how upsetting this must have been.
R
Rocio_A
November 22, 2025
Beautiful!
Arrive early to avoid crowds, it’s absolutely gorgeous. Don’t pass up a chance to enter, if you can catch the morning sunshine through the stained glass it is life changing. You must go inside!
事業者からの返答
Thank you for your feedback.
R
rodonisle
October 26, 2025
Dodging iPhones
Masses of people and selfisticks. The offers online show prices many times the ticket price from the TI booths. Leave the camera/phone and look at the building, there are better photos you can download online.
事業者からの返答
Thank you for sharing your feedback. We understand that the large crowds can sometimes affect the experience, especially at such a popular landmark.
We appreciate your comments and will continue working to improve both value and the overall experience for our guests.
Barcelonaの類似ツアーを比較
最安値: Park Guell Skip-the-Line Guided Tour in Barcelona — $31
最高評価: Girona & Costa Brava Small-Group Tour with Pickup from Barcelona — 4.9 (8,255 件のレビュー)
最短: Park Guell Skip-the-Line Guided Tour in Barcelona — 1 時間