excurgo
目的地ツアーブログ
優秀 · 5点満点中4.9128,000件以上の旅行者レビューに基づく
Powered byViator
excurgo

世界中の何千もの認証済みツアーと体験。信頼できるパートナーから追加料金なしで比較・予約できます。

企業情報
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
旅行者
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
探索
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
  • 私たちについて
  • ブログ
  • パートナーになる
  • サポート 24/7
  • キャンセル
  • よくある質問
  • すべてのツアー
  • おすすめツアー
  • 目的地
  • Things to Do
  • Tour Deals
  • Tour Price Index
© 2026 Excurgo. Viatorを活用したツアーアグリゲーター。
プライバシー利用規約Cookie
ツアー/Portimao/ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー

ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー

4.8(693)Portimao1h 30分
VIATOR4.8(288)TRIPADVISOR4.8(405)
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
+32 photos
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー

概要

所要時間
1h 30分
料金
$17 / 人
場所
Portimao, ポルトガル
評価
4.8 / 5 · 693 件のレビュー
言語
PT, EN, FR, ES
グループ
少人数(最大130名)
キャンセル
無料キャンセル
確認
即時
チケット
モバイルチケットまたは印刷したチケットの受付可
事業者
Mare Nostrum
集合場所
ポルティマオ商業港が右手にありますので、そのまま「土の道」(行き止まりの道)をまっすぐ進んでください。道の突き当たりに集合場所があります(写真参照)。Googleマップの場所ピンも送ります:https ://goo.gl/maps/mPqrn56nnQx4HuB87

説明

ポルティマオの桟橋で会い、忘れられない冒険の準備をしましょう。 簡単な重要な安全ブリーフィングの後、アルガルヴェ海岸の驚異を探検する準備ができたアジャイルなRIBボートにご乗船ください。 ボートが航行するにつれて、威風堂々とした海岸の番人であるサンタカタリーナ要塞と、おとぎ話の世界から現れたかのようなフェラグド城の壮観な景色をお楽しみいただけます。 道中、絵のように美しい漁村が牧歌的な風景を完成させ、伝統的な海辺の生活を本格的に垣間見せてくれます。 あなたの冒険のハイライトは、海からしかアクセスできない真の自然の宝である象徴的なベナジル洞窟です。 予約は利便性のために自動的に割り当てられます。 個別に予約をされた場合でも、グループの一員である場合は、全員が一緒に体験できるよう、どの予約が同じグループに属しているかを必ずお知らせください。

ツアーオプション

洞窟と海岸線
  • 所要時間: 1時間30分

旅程

Carvoeiro
通過ポイント

美しい食欲をそそる村のカルボエイロをご覧ください

Farol de Alfanzina/Alfanzina lighthouse
通過ポイント

ヨーロッパ最大の海の洞窟

Praia De Benagil
通過ポイント

非常に有名なベナギル洞窟を間近で見る

含まれるもの

含む
- たくさんの楽しみ;
・経験豊富な船長
すべての安全装備 (当社の救命胴衣は自動であり、意図的かつ不適切に破裂した場合は、救命胴衣 1 枚につき 70 ユーロの追加料金が発生し、乗船場でお支払いいただきます)
すべての手数料および税金
-パノラマビューのボートでの快適な座席。
- ライブツアーガイド
含まない
ピックアップまたはドロップオフ

旅行者の評価

4.8
693 レビュー
5
605
4
53
3
12
2
3
1
20

重要情報

  • 近くに公共交通機関があります
  • 幼児は大人の膝の上に座る必要があります
  • 背骨に健康上の問題がある方にはおすすめしません
  • 妊娠中の方にはおすすめしません
  • 心血管疾患のある方にはおすすめしません
  • あらゆる体力レベルの方に適しています
  • 人混みを避けるのに良い
  • 私たちの海岸の素晴らしさを紹介することは、私たちが非常に真剣に受け止めている使命です。海の状況によっては、ボートが洞窟に安全に入ることができない場合があります。これは経験豊富な船長と海事当局による評価です。
  • ペット不可

キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

1日前以上100%の払い戻し
0〜1日前まで0%の払い戻し

レビュー(693)

E
Eric_W
September 28, 2026
Great Boat Tour

This was a great tour. Got to see a good amount of the coastline with caves, cliffs, and a lighthouse. We had good weather so the water was calm and we did not get wet. We were on the water for about an hour or so. We came in late September and took the first 9:00 boat and it was quick to get into the Brnagil Cave. I would definitely recommend the tour.

事業者からの返答

What a lovely review, Eric_W! It’s great to know you enjoyed exploring the coastline, caves and cliffs, and that the calm weather made the experience even better. September mornings can be a wonderful time to discover Benagil! Thank you so much for recommending us. Warm regards, The Atlantis Tours Team

M
Maria_L
September 27, 2026
Amazing

It was absolutely amazing and well worth the money , the caves are stunning , & was awesome boat ride to get there , Friendly tour guide , and informative. Loved It !!!

事業者からの返答

Thank you very much for your lovely review, Maria. We are very pleased to know that you had such an amazing experience and that you found the tour well worth it. It is great to hear that you enjoyed the stunning caves, the boat ride itself and the friendly, informative guide. We will be happy to share your kind words with the team. Thank you for choosing Atlantis Tours. We hope to welcome you aboard again in the future. The Atlantis Tours Team

P
pamela_s
September 26, 2026
Ok, but improvements could be made.

No shade at the meeting point ( it's a carpark) a hat and a bottle of water are essential during the hot months. I could not hear the English commentary on board as the French commentator spoke over him in French, so I just enjoyed the views. The coastline is stunning and caves spectacular.

事業者からの返答

Dear Pamela, Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed the stunning Algarve coastline and the spectacular caves. Regarding the meeting point, it is located in a public area where we are not permitted to install any permanent or temporary structures, including structures providing shade. We appreciate your comments and hope to have the pleasure of welcoming you on board again in the future. Warm regards, A equipa Atlantis Tours

M
Markus_L
September 25, 2026
Unique experience

Good tour guide. Spectacular cave and boat trip. Wait a good half hour beforehand in the blazing sun for a life jacket.

事業者からの返答

Thank you very much for sharing your experience, Markus. We are pleased to know that you enjoyed the guided tour, the spectacular cave and the speedboat experience. We also appreciate your comment regarding the waiting time in the sun before receiving the life jackets. We understand that this was not the most comfortable way to begin the activity, and we take your feedback into consideration. Thank you again for your review. We hope to welcome you aboard again in the future. The Atlantis Tours Team

B
BRENDA_M
September 24, 2026
Don’t do it. Poor customer service and oversold. Atlantis Tours.

Not a great experience. The meeting spot is not accurate, we were jest lucky enough to find it, thanks to a local. I called Atlantis Tours office and they weren’t very helpful. After looking for it for another 10 minutes, I called again, twice, and they didn’t answer their phone. I messaged them and they didn’t answer. Once we found it, we stood in the heat for over 20 minutes and were late leaving the dock. We were packed in like sardines. They oversold the tour, likely why they didn’t care if we found it. We were both sore when we got back from the uncomfortable, jammed in seating. The tour guide was pretty good and tried to be humorous. I definitely would not recommend this company.

事業者からの返答

Thank you for sharing your feedback, Brenda. We’re sorry to know that the experience did not meet your expectations. We would, however, like to clarify some of the points mentioned in your review. Prior to the tour, you were provided with detailed information regarding the meeting point, including written directions, a map, a photograph of the location and a Google Maps pin. On the morning of the tour, our team also tried to contact you by phone and sent you a message well before departure to confirm that you had received the meeting point information and to assist with your arrival. We therefore regret the suggestion that our team did not care whether you found the location, as this does not reflect the assistance provided. We would also like to clarify that the tour was not oversold. Each of our boats has a defined maximum passenger capacity, which is strictly respected. We understand that you found the seating uncomfortable, but this should not be confused with the boat operating above its permitted capacity. We appreciate your positive comments regarding our guide and are sorry that the overall experience did not meet your expectations. Kind regards, The Atlantis Tours Team

D
davidbR4770UW
September 24, 2026
Very good

The guide danish and captain antonio first class but waiting to go was in the hot sun for 45 minutes was awful need better organised

事業者からの返答

We’re very happy to hear that Danish and Antonio gave you a first-class experience on board. We’ll be sure to pass your kind words on to them. We’re sorry, however, about the long wait in the sun before departure and appreciate your feedback regarding the organisation. Kind regards, The Atlantis Tours Team

C
Cristina_S
September 22, 2026
Fantastic tour!

Fantastic tour! The tour guide Pedro and entire crew were fantastic. Beautiful scenery and the perfect amount of time.

事業者からの返答

So nice to hear you had such a fantastic time with us, Cristina! Pedro and the whole crew will be very happy to know you enjoyed their company, the beautiful scenery and the pace of the tour. Thank you so much for the 5 stars! Warm regards, The Atlantis Tours Team

P
Poppy6363
September 22, 2026
Lovely boat trip to the caves

We had a wonderful trip to the caves with Noo noo and Miguel this afternoon. Miguel was a great guide and the caves were incredible. Definitely the highlight of our holiday!

事業者からの返答

What a wonderful review! It’s great to know the caves were a highlight of your holiday. Noo Noo and Miguel will be very happy to hear your kind words, especially Miguel knowing how much you enjoyed having him as your guide. Thank you so much for the 5 stars! Warm regards, The Atlantis Tours Team

D
delmav
September 22, 2026
Experience to repeat

The experience was magnificent, everything was excellent from who received us to the guide who was very nice and fun

事業者からの返答

Que bom saber que a experiência foi magnífica do início ao fim! Ficamos muito contentes por destacar a simpatia da nossa equipa e a boa disposição do guia. Muito obrigado pelas 5 estrelas! Cumprimentos, A equipa da Atlantis Tours

V
Voyage67502393121
September 21, 2026
Impossible to cancel

Booked speedboat tour online but then needed to cancel and 2 days prior (well before full refund 24 hour cancellation policy) I called multiple times, emailed, and sent Whatsapp messages in order to cancel and not once did anyone answer or provide refund. Very disappointing.

事業者からの返答

We’re sorry that you did not receive a response as quickly as expected. During periods with a high volume of emails, calls and other messages, our team may take a little longer to reply. We apologise for the inconvenience and understand how disappointing this must have been when trying to cancel your booking. Kind regards, The Atlantis Tours Team

$17/ 人
4.8(693)
所要時間1h 30分
言語PT, EN, FR
確認即時
Viatorで空き状況を確認 →
Viatorの公式サイトで予約
無料キャンセル

出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。

最安値保証 — パートナー間で比較
公式パートナーサイトでの安全な予約
Excurgoサポート 24/7

Portimaoの類似ツアーを比較

  • 最安値: ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー — $17
  • 最高評価: Express Tour - Benagil Cave — 4.9 (1,866 件のレビュー)
  • 最短: Express Tour - Benagil Cave — 30 分
ツアー所要時間評価料金
ポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアーポルティマオ・ベナジル洞窟スピードボートツアー1h 30分 4.8 (693)$17
Benagil Caves Tour from Portimao - Small GroupsBenagil Caves Tour from Portimao - Small Groups2 時間 4.8 (1,967)$41見る
Exclusive Small Group Kayak Tour to Benagil Caves with 4K PhotosExclusive Small Group Kayak Tour to Benagil Caves with 4K Photos2 時間 4.9 (1,876)$46見る
Express Tour - Benagil CaveExpress Tour - Benagil Cave30 分 4.9 (1,866)$23見る
Boat Trip to the Benagil Caves from Armação de PêraBoat Trip to the Benagil Caves from Armação de Pêra1 時間 4.9 (1,505)$29見る
Benagil Long Boat tour (From Carvoeiro to Praia da Marinha)Benagil Long Boat tour (From Carvoeiro to Praia da Marinha)1h 30分 4.9 (1,491)$41見る
Portimão: Benagil caves and Dolphins • Marine Biologist on boardPortimão: Benagil caves and Dolphins • Marine Biologist on board2h 30分 4.8 (804)$41見る
料金$17
4.8(693) 無料キャンセル
空き状況を確認