If I could give it less than one star I would! Absolutely terrible communication and service. Was told and shown on the app the wrong meeting point and then called the service which did not make anything more clear for us. Waited 45 minutes and then were told that they were leaving without us and no refund. When I called the provider to talk about a refund they hung up on me mid call. Extremely unprofessional and terrible organization. Fraudulent business
事業者からの返答
We’re sorry to hear about your experience, but we must clarify a few important points. The meeting point was clearly indicated in the Viator app and confirmed in your booking details. This same information was successfully used by six other guests who joined the tour without any issues.
If you were unable to locate the meeting point, that is unfortunately not due to incorrect instructions on our part. The app does not selectively show different meeting locations to different customers — the information you received was the same as everyone else's.
We understand that missing a tour can be frustrating, but failing to arrive at the designated meeting point constitutes a No Show, and in such cases, as clearly stated in our policy, a refund is not possible.
We strive to provide excellent service, but it is also important that guests take responsibility for following the instructions provided.
G
Graciela G
June 11, 2025 · via Tripadvisor
Bait and Switch
We did not get what we paid for. Itinerary stops did not coincide with tour itinerary listed in TripAdvisor. They took us to locations we did not expect and stated it was part of the tour and our group was very confused where the miscommunication happened. The cost of this tour was not justified.
L
Leslie_K
October 12, 2023 · via Viator
Excellent!
Nicoletta was a fantastic tour guide from start to finish. A great experience that we will have a fond memory of for ever.
Thank you!
T
TechieTravels1
October 11, 2023 · via Tripadvisor
Cancelled 12 hours before
Cancelled our booking less than 24 hours before tour was supposed to take place with no alternative. Avoid this company at all costs.
M
Mark_K
June 5, 2023 · via Viator
Beautiful Day!
We really enjoyed the views, tasted some very nice wines, and had a very good driver. It was a great alternative to visiting Rome.
A
Amanda_R
April 3, 2023 · via Viator
A great trip to Tuscany during our day in port in Civitavecchia
This tour was awesome! The two wineries we stopped at offered different experiences (one a little more elevated and fancy and the other more rustic and intimate) which gave us great insight into the wine making process and the flavors of Tuscany. At the second winery we spent a good amount of time chatting with the winemaker and decided we wanted to spend more time there rather than going to the hot spring. Our guide was flexible to help us have the best experience for us. We were on a cruise and were able to easily find our guide at the meeting spot and had plenty of time to get the Tuscany experience during our limited time in port. Our guide made sure we made it back in time and was very pleasant to talk with as he shared about his life in Italy. This was definitely a highlight of the family cruise and I would recommend this for anyone visiting Civitavecchia.