You learn a lot about Nassau and lots of free food and drinks! We really enjoyed it and our tour guide was awesome.





ダウンタウンの喧騒から逃れ、ワイン、チョコレート、ラム酒ケーキ、巻き貝のフリッターの試食でいっぱいの 2 ~ 3 時間のドライブをお楽しみください。知識豊富なツアー ガイドと一緒にエアコン完備の車に乗りながら、バハマの文化について学びましょう。フォート フィンキャッスル周辺の地元の業者で買い物をしながら、低価格のお土産を見つける準備をしてください。アトランティス パラダイス アイランドのビューティフル クイーンズ ステアケースとミリオン ダラー チェアでたくさんの写真を撮れるように、カメラを準備しておきましょう。私たちは、お客様が自宅にいるように感じながら、プロフェッショナルなツアー サービスを提供するよう努めています。
給水塔
歴史的名所、カジノ、チョコレート工場、ワインの試飲茶の試飲。 巻き貝のフリッターと巻き貝のサラダテイスティングは料金に含まれています
クイーンズ階段
フォートフィンキャッスル
おいしいお茶
アトランティスカジノ
バハマ樽
ラム蒸留所を巡るツアー 追って通知があるまで、すべての祝日は蒸留所が休業となりますのでご注意ください。
クルーズ港の真向かいにある水飲み場の観光警察署(ピンクの建物)でピックアップします。見つからない場合はお電話ください ジョン・ワトリングス・ラム酒蒸留所は、追って通知があるまですべての祝日は休業となりますのでご注意ください
出発予定時刻の24時間前までにキャンセルされた場合、全額返金の対象となります。
You learn a lot about Nassau and lots of free food and drinks! We really enjoyed it and our tour guide was awesome.
Wonderful guide who ensured we were well take care of. She was very knowledgeable and delivered a great tour.
Thank you so much for taking our tour and for Sharing your experience with others. We really appreciate you and hope to see you again soon
The transportation (R&S Tours) never showed up as scheduled @ 1 pm. We waited approximately 30-35 minutes..Granted, I did receive a refund from Viator, but it was too late in the day to try to book a different excursion/tour. A day was wasted.
Sorry about your disappointing experience. Your booking came through our system a few minutes before pickup time which caused the reservation being overlooked. We do apologize and so therefore you gave you a refund. With last minute bookings I would suggest you contact the tour provider letting them know that your reservation was made a few minutes ago and ensure that you are all on one accord
The driver was 10 minutes late and didn’t improve much from there, Rushed us through each stop. We did not go to the first stop, water tower. At the tea stop I wanted to get a frozen drink or beer and he said he had a cheaper place and then never took us to there. Took us to Charlotte something and it was tents with merchandise, seemed like tourist scam. Said the next stop was Baha Mar but just drove past, confusing. We were headed back towards Atlantis and I asked about the next stop and he said your hotel. I asked about the distillery since that was suppose to be our last stop and he seemed irritated and then very quickly took us there. Very disappointing tour.
Sorry about your experience. We can only use this to help us improve our service. The driver explained that he drove you in the Bahamar area to extend the time on the tour because your tour was moving to quickly based on your short visits the stops but Bahamar is not a part of the tour. He also allowed you to visit a souvenir stop to allow you to purchase souvenirs. This is totally up to you. I think it’s normal not a tourist scam. Once again sorry about your experience
Great tour, very informative, tour guide was excellent! Friendly, knowledgeable! Saw some great sites that I would have missed!
Thank you so much for taking our tour and for sharing your experience with others. We really appreciate you and hope to see you again soon
We were able to visit several parts of the Bahamas. However, I felt rushed in certain places. Also, being taken to shop at the driver's aunt's tent was solicitation. I felt like the experience could have been better.
Thank you so much for taking our tour and we do apologize for you feeling rushed. The tour has a timeline to ensure that we deliver everything as promised. The driver taking you to someone’s souvenir stall as an option still leaves it up to you as an individual to purchase. Once again we say thank you
I was expecting to do the tour with a group, but due to the slow season, it was just my wife and myself so we basically had a personal tour which was fantastic with Richard. We visited all the spots and made one exception since we were already staying at the Atlantis. Richard was kind enough to swap the Atlantis with taking us to the grocery store and passing by the fish fry. His professionalism was fantastic. His knowledge was extraordinary and his kindness was so comforting. We truly felt that we had gained a new friend.. keep up the good work, Richard
Thank you so much for taking our tour and for sharing your experience with others. We really appreciate you and hope to see you again soon
Chanel was awesome she catered the trip to our party she was a wealth of knowledge regarding the island history and current events and traditions.
Thank you so much for taking our tour and for Sharing your experience with others. We really appreciate you and hope to see you again soon
This was not my best experience. The vendor contacted me 2-3 days prior to trip. Did not reach out the day of the trip to confirm. I had to call the vendor to ensure my trip was confirmed and I was proved with name of driver. The pick up location is great and as described. The description is deceiving as it states “snack” provided. If the snacks they are referring to is the samples at the each sight seeing mentioned. Snacks and refreshments are not provided so bring your own water or buy along the way. Be mindful every site they are taking you too is to shop and pick up souvenir. I suggest have a budget and make a list of items you want. We did not go to the Ron distillery advertised. The Queens stairs is nice however when you get to the top of the stairs there are overpriced vendors. $8 for coconuts. our driver was only friendly at pickup after that it was downhill. I overspent for this cab I was better off renting a car and driving around on my own. I tipped the driver even though I didn’t believe he deserved it. Most definitely not recommending. Give me second thoughts on returning to Nassau Bahamas.
I’m sorry that our tour did not expectations, However after reaching out to you 2 days prior to confirm your pick up location, if there any change of plans we would have have reached out again. Please go over our description again to see that we do not promise snacks. A conch fritter sample is promised, which you did receive. We apologize for you not receiving water. The rum distillery closed for a few days which is beyond our control. We have no control over the price that other vendors sell thier goods for. tipping the driver even though you felt like he didn’t deserve it was totally up to you and we hope your next experience in the Bahamas will be better than the first
Peter was friendly and knowledgeable. I would go on the tour again in the future. The samples were very good!
Thank you so much for taking our tour and for Sharing your experience with others. We really appreciate you and hope to see you again soon
| ツアー | 所要時間 | 評価 | 料金 | |
|---|---|---|---|---|
ワイン、ラムケーキ、コンクフリッターのサンプルを楽しみながら市内観光 | 2–3 時間 | 4.6 (215) | $75 | |
Bites of Nassau Food and Walking Tour | 3 時間 | 4.9 (3,269) | $99 | 見る |
Nassau Swimming Pigs and Private Beach Club Escape | 4 時間 | 4.7 (1,642) | $129 | 見る |
Nassau Island Highlights Sightseeing Tour | 2h 30分 | 4.7 (1,610) | $80 | 見る |
Pirate Jeep Sightseeing Adventure! | 3 時間 | 4.9 (1,587) | $165 | 見る |
Sandy Toes The Original Rose Island and Swimming Pigs Tour | 6 時間 | 4.7 (1,281) | $258 | 見る |
Rum Tasting and Food Walking Tour in Nassau Bahamas | 3 時間 | 4.9 (1,175) | $98 | 見る |