Perfectly arranged. Very professional and friendly. On time and good communication. Definitely recommended.





Wat maakt ons uniek? Van het gepersonaliseerde begroetingsbord bij de terminal tot het koude gebottelde water dat klaarstaat in uw privévoertuig met airconditioning, elk detail is ontworpen voor uw comfort. We overbruggen de kloof tussen 'vervoer' en 'gastvrijheid'. In tegenstelling tot grotere bedrijven waar u slechts een nummer bent, bieden wij directe WhatsApp-communicatie met onze operations desk, zodat u nooit verdwaald raakt in de drukte op de luchthaven. We behandelen elke reiziger als een VIP, zodat u verzekerd bent van een veilige, vriendelijke en efficiënte start van uw Mexicaanse uitje. Ook : Vermijd timeshare touts op Cancun luchthaven Wij monitoren uw vlucht in real-time bij vertragingen Uw chauffeur wacht u op met een naambordje en neemt contact met u op.
Prijzen & zoneselectie Houd er rekening mee dat de tarieven zijn gebaseerd op de afstand tussen de luchthaven van Cancun en uw bestemming. Selecteer de juiste optie tijdens het boeken om een nauwkeurige prijsstelling te garanderen: Cancun Area : Selecteer de optie "Cancun". Playa del Carmen Area : Selecteer de optie "Playa del Carmen". Tulum / Andere gebieden : Neem contact met ons op als u niet zeker weet welke zone u moet selecteren. Aankomst & vertrek instructies Bij aankomst : Uw chauffeur wacht op u buiten de terminal met een persoonlijk bord met uw naam. Bij vertrek : Uw chauffeur wacht u direct op in de lobby van uw hotel. Aanbevolen ophaaltijden (vertrek) Om er zeker van te zijn dat u op tijd op de luchthaven bent, raden wij u aan het volgende ophaalvenster voor uw vlucht te gebruiken, maar u kunt het wijzigen: Cancun Area : 3 uur voor vertrek. Playa del Carmen Area : 4 uur voor vertrek. Tulum Area : 5 uur voor vertrek. Wilt u uw tijd aanpassen? Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.
Annuleer ten minste 24 uur voor de geplande vertrektijd om een volledige restitutie te ontvangen.
Perfectly arranged. Very professional and friendly. On time and good communication. Definitely recommended.
The whole process went smoothly! The communication was great, the instructions were clear, and our driver was waiting for us. He was friendly and polite!
Our arrival into Cancun was great. Driver was waiting and on time. Very happy on this. I am uncertain if same person was responsible but our pickup when leaving Viator the derived never showed up on time. Someone confirmed the night and morning of and come the pickup time and driver not on property I got a text saying he is on way. 30 minutes after scheduled pickup time. The text says he is at different property some 27minutes away and that was what he had for pick up information. We were forced to take a $60 emergency taxi ride to airport to miss our flight. Several texts and emails to Viator and to the what's up app contact and zero responses. Asked for partial refund at minimum although full refund should be given at this time. That's all we wanted was apology and credit for not used portion. Would never recommend this to anyone.
The vehicle arrived on time, very clean and the air conditioning was very cooling! We 💜 it! We would DEFINITELY recommend and use this service again! Thank you!
Used this for a round trip and saved time and the hassle of a taxi. It was a private air conditioned transport ! They used what’s app to communicate days ahead and on the day of
very courteous and on time...made everything very easy...I like text communication and was able to go back and forth with agent for everything
The driver texted me while we were waiting for our bags. He was outside waiting for us. Good service, I will use them again.
They said for us to stay at the welcome bar and we were there by 2:15pm and we waited three hours and no one came. Then when I texted the phone number for e refund suddenly they answered telling us they cancelled the trip as an "No Show". Then they charged us again for the same trip. They were horrible and we requested a full refund through our bank.
Hello Reginald, Regarding your review, we understand your frustration; however, we would like to clarify what actually happened on the day of your arrival, as we have supporting evidence of the entire situation. Your driver was at the airport on time and waited for you at the designated meeting point for more than 90 minutes after your flight landed, holding a sign with your name. Once the driver confirmed that there was no remaining luggage from your flight and that you were not going to arrive at the meeting point, he left because the waiting time included in your reservation had already expired. During this time, we made multiple attempts to contact you via SMS, iMessage, WhatsApp, and phone calls, but you did not respond. When you finally contacted us and were ready to leave the airport, approximately two hours after your flight had arrived, we clearly explained that the service had been marked as a *traveler no-show* because you had not arrived, contacted us, or boarded the vehicle within the included waiting time. Despite this, when you asked us for assistance getting to your hotel, we did not simply leave you without an option. We arranged an additional vehicle for you. We were completely transparent that this would involve an additional charge, and, as a courtesy, we did **not** charge you the regular commercial rate for the transfer. The amount charged was only intended to cover the driver's fuel expenses and working hours. There was absolutely no scam or hidden charge involved. We clearly explained why the original service had been classified as a no-show, the waiting time that had been provided, and the additional cost of arranging a new vehicle after that waiting period had expired. You were fully informed of the alternative and voluntarily accepted it. If you genuinely believed this was a scam, you were free to decline the service and make your own transportation arrangements. We understand that the situation was frustrating, but describing it as a scam is simply inaccurate and does not reflect what occurred. Our team acted in accordance with the conditions of the reservation, made repeated attempts to contact you, waited well beyond the included waiting time, and still made an effort to assist you after the original service had concluded. We are always happy to assist our passengers, but we also believe it is important to be transparent about the facts and not allow a legitimate service charge to be misrepresented as an attempt to take advantage of a situation. We remain confident that the service was handled clearly, punctually, and professionally, and we have the supporting evidence available to substantiate the above.
This was one of the easiest travel options ever, they picked us up at the airport and dropped us off at the hotel, super easy, safe, efficient, and awesome!
The driver came on time and we mistakenly booked the wrong direction and the team connected with us and helped us rectify the reservation. Would booked again
| Tour | Duur | Beoordeling | Prijs | |
|---|---|---|---|---|
Privévervoer van/naar de luchthaven van Cancun | 15 min–2h | 4.3 (473) | $43 | |
Cancun Best ATV Tour, Ziplines and Cenote Swim with Lunch | 4 uur | 4.4 (3,753) | $35 | Bekijk |
Half-Day Sea Turtle and Cenote Snorkeling Tour from Cancun & Riviera Maya | 5 uur | 4.8 (2,655) | $99 | Bekijk |
Whale Shark Tour from Cancun, Playa del Carmen, Tulum and Riviera Maya | 6–10 uur | 4.8 (1,285) | $199 | Bekijk |
Whale Sharks Small-Group Tour in Cancun and Riviera Maya | 8 uur | 4.6 (1,017) | $160 | Bekijk |
Chichen Itza by Van: Reduced Group, Tour Guide, Fast Trip & Lunch | 3 uur | 4.8 (689) | $99 | Bekijk |
Tulum Ruins Guided Tour from Cancun and Riviera Maya | 2 uur | 4.8 (504) | $67 | Bekijk |