Arranjo de transferência livre de problemas de qualquer lugar em Reykjavik. Você também pode organizar do aeroporto para Blue Lagoon e optar por ser deixado em Reykjavik ou verso do torno.
Traduzido automaticamente do original pelo Google Tradutor.
Horários e preços
Dias
Todos os dias
Partidas
10 vezes por dia, 7:30–16:30
Próxima data disponível
segunda, 5/10
Adulto (13 anos ou mais)
$108
Jovem (6 a 12 anos)
$54
Criança (2 a 5 anos)
Grátis
O preço muda conforme a data; mostramos o mais baixo.
Segundo o calendário atual do operador na Viator, verificado em 4/10.
Opções de passeio
Transfer para & de Blue Lagoon
Traslado incluído
Transporte de Keflavik Airport
Aeroporto de Kef - Blue Lagoon: Transporte de ida e volta com pick-up / drop-off em Keflavik ou Reykjavik.
Keflavik - Lagoa Azul - Reykjavik/Keflavik
Traslado incluído
O que está incluído
Incluído
Tarifa de ônibus de transferência em dois sentidos
Cruise Port pick-up e drop-off
Veículo com ar-condicionado
Não incluído
Toda comida e bebida
Taxa de entrada na Lagoa Azul
Locais e horários de recolha
Recolhemos de todos os hotéis/pensiones/apartamentos em Reykjavik, Reykjavik Domestic Airport.
Por favor, indique o nome e endereço do local de recolha se não estiver disponível na lista.
Para os hotéis e acomodações localizados na Cidade de Keflavik, a entrega é realizada no Aeroporto de Keflavik.
Horário de transporte : Aeroporto de Keflavik – Blue Lagoon
Aeroporto de Keflavík para Blue Lagoon
Saídas : 07 : 30 | 09 : 30 | 12 : 30 | 16 : 30
Blue Lagoon para Aeroporto de Keflavik
Saídas : 12: 00 | 14: 30 | 16: 00;
Transporte de shuttle são serviços compartilhados, o que significa que você viajará com outros passageiros; não é uma opção de transporte privado ou de pequeno grupo.
Avaliações dos viajantes
Avaliações recolhidas pela Viator e pelo Tripadvisor
3.6
9 avaliações
5
5
4
1
3
0
2
0
1
3
Comparado com outros passeios em Reykjavik
Preço a partir de $108: 22% abaixo do preço típico de $139 para passeios de duração semelhante em Reykjavik
Comparação da Excurgo entre 1561 passeios da Viator, recalculada diariamente.
Informações importantes
Bebês e crianças pequenas podem andar em um carrinho
Opções de transporte público disponíveis perto
Bebês precisam sentar no colo de um adulto
Não recomendado para grávidas
Não recomendado para viajantes com problemas cardíacos
Adequado para todos os níveis de condicionamento físico
A duração das transferências é aproximada, a duração exata dependerá da hora do dia e das condições do tráfego
Cancelamento
Para receber um reembolso integral, cancele até 24 horas antes do horário de partida.
1+ dias antes100% de reembolso
0–1 dias antes0% de reembolso
Avaliações(9)
Avaliações recolhidas pela Viator e pelo Tripadvisor
A
Andy_B
June 25, 2026 · via Viator
Left me stranded!!!
TERRIBLE! THEY LEFT ME AT THE LAGOON! They said the bus leaves at 8:15pm I walked out at 8:13pm and the bus was driving away. I tried to wave them down and had to pay for ANOTHER bus ticket. This was WAY too expensive and ended up costing me DOUBLE because they left earlier than they said and didn't even wait one extra minute. ABSOLUTELY WASTE OF MONEY. There are cheaper ways to get there from the website Blue Lagoon
Resposta do operador
Dear Andy,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.
After reviewing the case, we can confirm that the assigned vehicle for the 8:15 PM departure from the Blue Lagoon was vehicle EPE39. According to the vehicle's GPS records, the bus departed the pickup location at 8:15:54 PM, in line with the scheduled departure time. We have retained the GPS records documenting the vehicle details and departure time.
We also reviewed our communication with you through the Viator chat. On 24 June, we provided the return bus schedule and explicitly advised: "We recommend going there 10 minutes earlier in order to ensure that you're not going to miss your transfer." You replied to our messages on the day of the tour, indicating that you had received and read the information we had sent.
Later that evening, at 8:17 PM, you informed us that you had walked outside at approximately 8:14 PM. As this was only about a minute before the scheduled departure, you were unfortunately not at the designated pickup point when the bus departed.
Given that the transfer departed according to schedule and that clear instructions were provided in advance recommending passengers arrive at least 10 minutes before departure, we concluded that the missed transfer resulted from not being present at the pickup point on time.
For this reason, we were unable to approve the refund request. We understand this was a frustrating situation, but the service was operated as scheduled and in accordance with the information and recommendations provided before your tour.
Thank you for taking the time to share your feedback. We value all customer comments, as they help us maintain a transparent and reliable service. We hope to have the opportunity to welcome you again in Iceland and provide you with a more positive experience in the future.
J
Juliana_C
August 20, 2023 · via Viator
Buyer Beware- Total Scam
This was a scam. We purchased the lagoon transfer and they placed us on a crowded standing room only public transportation bus (with over 30 passengers) with a confusing transfer at another station (I confirmed we got on the correct bus when we arrived since this was not what we were expecting). When I contacted the tour company because it clearly states that this is for a maximum of 20 passengers that deceptively responded that what they meant was that they would sell 20 of these trips. I contacted Viator and they confirmed my interpretation was correct (and I also supplied them with photos of the public transportation buses we were placed on). Despite all this, both the company and Viator refused to provide a refund.
Resposta do operador
Dear Juliana,
We are sad to hear about the unsatisfactory experience that the tour description caused.
The product description referred to the fact that each individual booking can be made for a maximum of 20 people and did not imply that there will be a maximum of 20 passengers per bus.
We apologize once again if this caused confusion and we will make sure to provide an even more detailed description of the products to avoid further misinterpretation.
Hope you had a nice time at the Lagoon!
K
KathyL_K
July 12, 2023 · via Viator
Not good
The bus did not pick us up . I had to call, then had to wait for another bus 45 min later. We were told to come back to that same bus at a certain time. Our names were not on the bus driver’s list so we had to call again and then they had to give us a ride. Quite embarrassing!!
Resposta do operador
Dear Kathy,
As per our investigation, we noticed that your booking was made for a different pick-up location - Hotel Canopy. And you were waiting at Hotel Hilton Nordica, which is a different hotel.
We are always accommodating our customers' changes, but in order to do that we have to receive the information from them.
We immediately accommodated your changes when you informed us that your pick-up location was changed, and it is obvious that you had to wait for the next transfer since you lost the initial transfer as per your original booking with pick-up at Hotel Canopy.
When changes are made so last minute, of course, the driver does not have your name on it, since he received the passenger list in the morning. The reason why we have sent you the amended transfer ticket was for you to show it to the driver to guarantee your pick-up.
We are sorry that you have encountered difficulties at pick-up, but from our end, there was no mistake and we made our best to accommodate your last-minute changes.
Thank you for your understanding!
A
Anonymous
June 16, 2023 · via Viator
Get on, sit down and relax
Our transfer was very easy to find at the Keflavik airport. So relaxing after the overnight flight from Seattle to get on the bus and look around on the way to downtown Reykjavik.
Resposta do operador
Thank you for your kind words.
We are glad that you enjoyed your experience at the Blue Lagoon. Hope to see you again!
B
Brenford000
March 11, 2023 · via Tripadvisor
Hope on the Blue Lagoon Bus!
This was a pretty helpful and affordable way to get to the Lagoon. Just note that the tickets are not included. My friend and I didn't notice that part, but we still had fun walking around and eating at the restaurant.
Resposta do operador
Thank you for your kind words and detailed feedback.
We are glad that you had a great time at the Blue Lagoon.
We hope to see you again.
P
Patty_J
February 6, 2023 · via Viator
Blue Lagoon
We did not swim in the Blue Lagoon but many people were and they were having a good time.
The gift shop is very nice. Our driver was efficient and answered our questions.
Resposta do operador
Thank you for your kind words. We are glad that you had a great time at the Blue Lagoon.
We hope to see you again.
S
Sophie_W
December 5, 2022 · via Viator
Amazing excursion
Amazing place. Great value for money. So worth the money. Drinks & face masks. Great for couples very romantic
Resposta do operador
Thank you for your kind words. We are glad that you had a great time at the Blue Lagoon. We hope to see you again.
D
Daniel_R
July 23, 2022 · via Viator
Drive to the lagoon fine but the lagoon itself is way overpriced
The transfer was fine but a bit expensive. I will not be going back to the Blue Lagoon, however, because it is too expensive and they got rid of the silica bottom and the free silica mud. There is no downstairs changing room for handicapped men.
Resposta do operador
Thank you.
N
Nana_A
July 11, 2022 · via Viator
Blue Lagoon Transfer
Excellent transfer. Driver was on time and provided helpful directions. Transportation was quick and smooth. Highly recommend!
1 pessoas acharam isto útil
Resposta do operador
Thank you for your kind words. We are glad that you had a great time at the Blue Lagoon. We hope to see you again.
Compare tours semelhantes em Reykjavik
O mais barato: Lava Show Reykjavik Admission Ticket - Optional Premium Upgrade — $55
O mais bem avaliado: Reykjavik Food Walk - Local Foodie Adventure in Iceland — 5.0 (21,218 avaliações)
O mais curto: Lava Show Reykjavik Admission Ticket - Optional Premium Upgrade — 50 min–1h 10min