Ture/Yellowknife/1 times snescootereventyr i Yellowknife
1 times snescootereventyr i Yellowknife
3.8(38)Yellowknife1 time
VIATOR4.0(21)TRIPADVISOR3.5(17)
Kort fortalt
Varighed
1 time
Pris fra
$87 / person
Sted
Yellowknife
Bedømmelse
3.8 / 5 · 38 anmeldelser
Sprog
EN
Gruppe
Lille gruppe, op til 6
Afbestilling
Se betingelser nedenfor
Hotelafhentning
Tilgængelig
Bekræftelse
Øjeblikkelig
Billet
Mobil- eller papirbillet accepteres
Operatør
The Aurora Borealis Experience Inc
Beskrivelse
Vi bruger kun helt nyt udstyr! Gammeldags snescootere er svære at dreje og betjene. Vores 2024 snescootere er lette at styre og kommer med funktioner som opvarmet styr, gashåndtag og opvarmede hjelme.
Vi serverer kun én part ad gangen, så der er ingen hastværk, hvis du lærer for første gang, men også dem, der er mere erfarne, kan drage fordel af en mere avanceret tur.
Turmuligheder
1 times snescootereventyr i Yellowknife
Afhentning inkluderet
Hvad er inkluderet
Inkluderet
2025 Skidoo ekspedition
Fotografering
Privat transport
Afhentningssteder og tider
Vi henter fra alle hoteller og bnbs i Yellowknife. Transport er inkluderet.
Rejsendes vurderinger
3.8
38 anmeldelser
5
25
4
1
3
1
2
1
1
10
Vigtig information
Velegnet til alle fitnessniveauer
Afbestilling
Alle salg er endelige. Der ikke mulighed for refusion, når der afbestilles.
0+ dage i forvejen0% tilbagebetaling
Anmeldelser(38)
A
Anonymous
December 2, 2025
I couldn't go on tour.
I had booked a snowmobile tour of Yellowknife, but I couldn't attend.
The reason was that the tour company had changed the pick-up time the day before, but I had waited in the hotel lobby 10 minutes before the meeting time, but they didn't pick me up at all. They said I should be in the hotel lobby at 10:30.
After a while, when I asked him if he was in the lobby but had not yet picked me up, he told me that he had not picked up the bus at the hotel, and that he was waiting for me on the bus, but he was not told what kind of bus it was and he did not speak to the hotel lobby.
So I couldn't attend, so I sent him chats about making it up, but he didn't reply and the tour was complete. Still no reply.
I think it's funny that this side was there properly before the time they were told.
Eventually, the make-up chat will also ask for a refund of the tour price without reply.
I think this is strange.
Operatørens svar
We went to Chateau Nova to pick up this guest. We were there at the time that we provided to this guest. We waited at the front of the hotel for 5 minutes, after that we left and notified trip advisor that the guest was a no show. The guest said they were there but we did not see them. Our bus is large red bus with our name on it. They must not have been paying attention or perhaps they werent there on time.
A
Anonymous
March 7, 2025
Without my agreement, he...
Without my agreement, he unilaterally changes pick-up time but doesn’t notifies me.
He just text me 5min before changed pick-up time.
The reservation was cancelled unilaterally, ruining my travel plans.
M
Michael_A
March 3, 2025
My first time...
My first time snowmobiling, and it did not disappoint! Out in the frozen lake areas we were allowed to go fast and free and that was the best part of the tour.
K
KarenL_F
February 21, 2025
Great experience
Very good experience. Clear instructions provided, would recommend this company. Loved our guide, really friendly and enjoys his job.
S
Sherpa68563478203
January 30, 2025
非常非常糟糕的一次体验。the worst experience in my life
非常糟糕的一次体验,预定时间说改就改.当天下雪,发信息确认是否可退出活动无回复,接之前没有任何电话联系 到楼下发信息,急匆匆下去不到5分钟车已经走了,请求退款没有结果,付全款。the worst experience in my life. booking time will be changed as they wish.no calling before pickup, no refund missing be picked up.
Operatørens svar
Sorry, we dont know who this is. We did cancel tours were recently due to the weather being below -35C but refunds were provided to everyone. Please send us a message from your booking so we can look into this further.
G
Gin_S
January 19, 2025
No show from Tour Operator - not reliable - do not use.
I contacted the tour company a day before to reconfirm and never heard back. So we waited in our lobby as planned, after 5 mins I contacted that tour company, no reply. I tried again several times and asked our reception to contact, while I called Viator. We waited for 1.5 hours, Then at 1pm we got an email to say they couldn't get the Snowmobiles started and could we come tomorrow. Which we couldn't as we were flying home to NZ. Am seeking a full refund from Viator.
Operatørens svar
Unbelievable. We were in contact with guest (Mark Sorna). We sent out a message in the morning stating "with the temperature currently at -36C and a windchill of -45C we will be forced to cancel tours today. The extreme cold increases chances of frostbite, but also snowmobiling is just not that fun when its this cold, also the snowmobiles probably wouldn't start. If you have time we would like to reschedule you for tomorrow" This is what was sent out. Mark I am sorry it was your last day and that you didnt have a chance to go snowmobiling however not only is safety number one, we also dont want to force people into something that theyre not going to enjoy. This goes for our guides as well.
F
FrequentFlier668908
January 9, 2025
NO CONTRATEN AQUÍ
La verdad no fuí! Tenía programada mi actividad y el proveedor me cancelo 1 hora antes, él dice que me envío un mensaje un día antes pero no fué así, yo intente contactarlo varias veces y nunca me tomó la llamada.
Después de eso reagendamos la actividad y me volvió a cambiar la hora por lo que no pude hacerla.
Nunca canceló la actividad y hasta el momento no pude recibir un reembolso ya que la app dice que no hay reembolsos si yo cancelo, justo lo que él quería que hiciera; si tienen la oportunidad de agendar con este proveedor DESAPROVECHENLA SOLO VAN A TIRAR SU DINERO A LA BASURA.
I really didn't go! I had scheduled my activity and the provider canceled me 1 hour before, he says he sent me a message a day before but it wasn't like that, I tried to contact him several times and he never took the call.
After that we rescheduled the activity and it changed the time again so I couldn't do it.
He never canceled the activity and so far I could not receive a refund since the app says that there are no refunds if I cancel, just what he wanted me to do; if you have the opportunity to schedule with this provider, USE IT, YOU WILL JUST THROW YOUR MONEY IN THE TRASH.
Operatørens svar
Hello Cynthia Herrera,
The timeline of the events you stated above are not accurate. We sent you the screen shots of the few messages exchanged with the time stamps.
You booked the tour on Jan 07 for a January 08 appointment at 430pm. We quickly emailed you saying that 430pm at this time of year was too late and it would be dark outside. We asked if you had availability on Jan 09 otherwise we could refund you. You asked for the time for the tour on Jan 09. We offered you 1230pm or 2pm. You said "2pm would be perfect".
On Jan 09 at 2pm we went to the Explorer hotel to pick you up along with one another single traveller. We couldnt find you so we called you on whatsapp. You told us you were at the airport and couldn't make it. You pointed out that you sent a message at 11am on Jan 09 (same day as the tour) that you couldn't come any longer. You asked for a refund however as per our cancellation policy it was not applicable in this case.
I
ikerp172
January 4, 2025
Good experience
It is very cold, specially if you pick a tour after sunset. Go super prepared for the cold and the wind! Extra tip: if you have a clamp to attach your camera to the snowmobile bring it, it is really hard to hold the camera while you drive.
C
Clark_W
January 2, 2025
Snowmobiling on Kam Lake in Yellowknife, NWT
We absolutely loved this experience together as a family (parents + a 20- and 16-year old). The snowmobiles were simple to operate. Our guide gave us a long time using the equipment, guiding us across the large frozen lake and then on trails through the snowy woods. We loved the variety and the adventure. Would 100% recommend and will do this activity again!
A
aldofJ8964UT
December 30, 2024
They never came for us
Be careful!! They never came for us, my wife, my two children and I were waiting for them to come for us and they never did. I also called the company many times and only the answering machine answered. We were waiting in the hotel lobby from about 3:00 pm until 6:00 pm when our flight was leaving and no one from the tour company came.
1 personer fandt dette nyttigt
Sammenlign lignende ture i Yellowknife
Billigst: Northern Lights Tours — $65
Bedst bedømt: Snowmobile Adventure for Beginners in Yellowknife — 4.9 (408 anmeldelser)
Kortest: 1 times snescootereventyr i Yellowknife — 1 time