Passeios/Punta Cana/Cavalgadas privadas Macao Beach em punta cana e Bayahibe
Cavalgadas privadas Macao Beach em punta cana e Bayahibe
4.3(187)Punta Cana2 horas
VIATOR4.3(162)TRIPADVISOR4.8(25)
+16 photos
Em resumo
Duração
2 horas
Preço desde
$55 / pessoa
Localização
Punta Cana, República Dominicana
Avaliação
4.3 / 5 · 187 avaliações
Idiomas
EN, ES
Grupo
Grupo pequeno, até 25
Cancelamento
Cancelamento gratuito até 24 horas antes
Recolha no hotel
Disponível
Confirmação
Imediata
Bilhete
Ingresso em papel ou digital aceito
Operador
Punta Canada Adventures
Descrição
Vá para um tranquilo rancho rural no norte de Punta Cana, onde você poderá desfrutar de um passeio divertido a cavalo longe de seu resort! Guias profissionais avaliarão a experiência de equitação de cada visitante e fornecerão instruções sobre como montar e controlar seu cavalo. Os seus guias irão acompanhá-lo durante todo o passeio onde você galopa ou passeia pela bela Praia de Macau. Esta praia é um dos litorais mais procurados de Punta Cana, longe dos resorts e pouco tocada! você verá a vida selvagem durante todo o passeio.
Traduzido automaticamente do original pelo Google Tradutor.
Horários e preços
Dias
Todos os dias
Partidas
13 vezes por dia, 6:00–14:30
Próxima data disponível
segunda, 5/10
Adulto (18 a 90 anos)
$55
Jovem (12 a 17 anos)
$55
Criança (5 a 11 anos)
$55
Bebé (0 a 4 anos)
$55
O preço muda conforme a data; mostramos o mais baixo.
Segundo o calendário atual do operador na Viator, verificado em 4/10.
15 min aulas de equitação
Melhor opção para iniciantes: Seção de fotos profissionais incluída nesta opção
Transporte privado
Privado para iniciantes
Traslado incluído
Excursão a cavalo partilhada
Traslado incluído
Cavalgadas Privadas
Traslado incluído
Excursão privada Bayahibe Travlers
Duração: 5 horas
Traslado incluído
O que está incluído
Incluído
Guia profissional
Pegue uma tropa
Cartão SIM grátis com internet ilimitada por 7 dias
Garrafa de água
Locais e horários de recolha
nós pegar viajante de todo o punta cana/ ubero alto/ Bávaro/ Verón/Cap cana custo de transporte adicional
Avaliações dos viajantes
Avaliações recolhidas pela Viator e pelo Tripadvisor
4.3
187 avaliações
5
131
4
23
3
13
2
4
1
16
Comparado com outros passeios em Punta Cana
Preço a partir de $55: próximo do preço típico de $57 para passeios de duração semelhante em Punta Cana
Comparação da Excurgo entre 2654 passeios da Viator, recalculada diariamente.
Informações importantes
Aceita animais de serviço
Opções de transporte público disponíveis perto
Não recomendado para viajantes com problemas de coluna
Não recomendado para grávidas
Não recomendado para viajantes com problemas cardíacos
Adequado para todos os níveis de condicionamento físico
Limite de peso normal 260
Para viajantes acima de 260 lbs um cavalo especial necessário por favor entre em contato conosco
Entre em contato através do WhatsApp
Cancelamento
Para receber um reembolso integral, cancele até 24 horas antes do horário de partida.
1+ dias antes100% de reembolso
0–1 dias antes0% de reembolso
Avaliações(187)
Avaliações recolhidas pela Viator e pelo Tripadvisor
E
Erin A
May 30, 2026 · via Tripadvisor
Horseback riding
We had the best time! The water was beautiful and everyone was friendly.
Resposta do operador
Thank you for choosing us we appreciate you an we always do the best to give your guys the best service possible please let me know if you have any questions my WhatsApp 18296035318
K
Kastoslote E
May 17, 2026 · via Tripadvisor
Spectacular!!
It was the most beautiful & amazing moment! We’ve ran into a problem but they were so helpful and resolved it right away. Much appreciated!
Resposta do operador
Thank you for choosing us we appreciate you an we always do the best to give your guys the best service possible please let me know if you have any questions my WhatsApp 18296035318
L
Lorraine_S
May 14, 2026 · via Viator
Not a good experience
Tour operator called and kept pressuring us to upgrade the tour we booked. We booked a small group and he tried to get me to upgrade to a private (couples) tour. Also said the time we originally booked was no longer available and if we would have to go at 2:00 instead of 12:30 because the time slot we booked was full. He then told me it would be unsafe to ride the horses in a group because too many horses in a group can kick. We ended canceling. I was not paying an extra $110 to upgrade for something I already paid for and having the time changed at the last minute because the operator over booked
Viator was great. I sent them all the information and sent them the screenshots of the messages between myself and the tour company and got my money refunded
Resposta do operador
Yes! We been doing horseback riding for 22 years now an we know what is best an must important thing for us is travalers safely if you never rode horses before the best way to go is private tour especially when we have lots of peoples on the Shared event but sometimes peoples don't understand that but we keep it to heat is must important here the travelers safety!! If your have any questions please my WhatsApp is 18296035318
F
F6745RHlizd
March 29, 2026 · via Tripadvisor
Skinny Horses
Our one disappointment: very skinny horses, which can be distressing to an experienced rider. The guide was fun and did it all in his slides. Beach was beautiful— but if we did it again we would’ve found healthier-looking horses without rain rot.
Resposta do operador
Hello! I understand your side about horses looked small than what you use to see they are in Good shape for they type we also have horses bigger for experienced Ridders sorry we didn't know you were experienced you never mentioned it my WhatsApp number is 18296035318 if you have any questions please let me know
R
rachelgA1163EH
March 12, 2026 · via Tripadvisor
Exactly what I was looking for!
We had a fabulous riding experience! The communication via WhatsApp was super helpful and they are very responsive. The ride is an hour long, half on beaches and half through a shaded trail - nice and scenic. I am an experienced rider and wanted to gallop a few times, and was able to. The horses seem well cared for; after my tour they were taken back to the farm and swapped out for the next tour. Our guide, Miguel, was great! Overall a perfect experience -- exactly what I was looking for!
Resposta do operador
Thank you for choosing us we appreciate you an we always do the best to give your guys the best service possible please let me know if you have any questions my WhatsApp 18296035318
N
NicolasA4
February 16, 2026 · via Tripadvisor
Such a great time!
It was just perfect! I had one of those experiences that you want to remember! Miguel my guide was great, and also an amazing photographer! Thanks for all!
Resposta do operador
Thank you for choosing us we appreciate you an we always do the best to give your guys the best service possible please let me know if you have any questions my WhatsApp 18296035318
L
Luisa_A
February 13, 2026 · via Viator
This tour is a scam
This company is a scam, the company uses the name of another company to sell their tour and I know it because I contacted the real company Punta Cana Adventures and they said that they have already reported the situation to Viator but they do not solve the problem yet, if you search for this company Punta Canada Adventures does not appear on Google, the service says that you are picked up from your hotel but they never do, there is no address to get to, a person contacted me my reservation was at 9am and they modified it at 1pm, of course I asked for the refund of my money, they told me where to get to, I got to the place and the beach was super dirty, it is not the beach they show in the photos, the horses look super tired, the “guide” wanted to finish the tour after only 40min and I had paid for two hours and wanted to leave us lying on the beach when I had already coordinated with my driver the pickup point, do not lose your money like this, it is a company that does not exist, irresponsible and dishonest and viator knows it and they do nothing.
Resposta do operador
I will respond to you in English so people can understand!! When I spoked with you on the phone via WhatsApp call I told you that we didn't had enough travalers an you agree to get a Uber to us you requested a patril refund but I reject it that's why you leaving this bad review also if there was trash on the beach it because is was raining an we can't do anything about mother nature!!
A
Annjaunette_C
January 16, 2026 · via Viator
There was no...
There was no communication on what time to meet, only to be at the gate, no response from the company after sending multiple messages to inquiry about the tour, only could tell me it must have been the internet and we got left. I'll NEVER book with this company again!
Resposta do operador
Sorry your missed your pick up my WhatsApp number is 18296035318 we use WhatsApp for better communication because sometimes travelers internet can be really slow in they resort so Whatssap work better with slow connection! As your was told by email
J
Jochem_V
January 9, 2026 · via Viator
Not as expected
Horses were nice and our guide was a nice guy too, but did not meet expectations. We were collected with Uber and dropped off at a plot of land in front of ranch (I presume). No introduction, no explanation just get on the horse. We spent about 20 minutes riding to the beach on public roads before making it to the beach. Once at the beach the horses were pushed in position for some photos (charged extra) no offer to take with our phones. Then we had a 20 break before heading back over paved roads before we were collected with same uber. Whole experience little more than hour. I booked the tour so we could ride on the beach and there was no opportunity for that.
Resposta do operador
Sorry to hear that remember I mentioned that duo to the rain the other trail was blocked so we offer a full refund but you agree to still do it I always give your all the best options an service possible for the same reason my WhatsApp number is 18296035318
C
Curt_H
January 9, 2026 · via Viator
Nobody showed up to pick...
Nobody showed up to pick us up at the scheduled time. We tried calling and contacting the operator but received no response. We went to Macao Beach ourselves and still could not find anyone from the tour. The service was not provided at all. Please issue a full refund.
Resposta do operador
You didn't list your resort name we contacted you by email you responded very late for your pick up your came to Macao beach but our ranch is few mins away from the beach
Compare tours semelhantes em Punta Cana
O mais barato: Buggy Tour in Punta Cana with Stops at the Beach and a Cave — $21
O mais bem avaliado: Buggy Tour in Punta Cana with Stops at the Beach and a Cave — 4.9 (820 avaliações)
O mais curto: Cavalgadas privadas Macao Beach em punta cana e Bayahibe — 2 horas
Tour
Duração
Avaliação
Preço
Cavalgadas privadas Macao Beach em punta cana e Bayahibe