Een traditioneel cruisediner in een oude houten boot langs de prachtig verlichte Dubai Creek. Vaar langs de goudsouk, het drukste deel van de stad Dubai. Geniet aan boord van een standaard dinerbuffet met een aantal fijne selecties en onbeperkte frisdranken
Automatisch vertaald uit het origineel door Google Translate.
Data en prijzen
Dagen
Elke dag
Starttijden
18:30
Eerstvolgende beschikbare datum
wo 18 nov
Volwassene (vanaf 11 jaar)
$75
Kind (3–10 jaar)
$70
Baby (0–2 jaar)
Gratis
Populair: 30 van de komende 30 vertrekken zijn al uitverkocht.
Volgens de actuele planning van de aanbieder op Viator, gecontroleerd op 4 okt.
Rondreisopties
Dinercruise met transfers
Ophalen inbegrepen
Reisroute
Dubai Creek
Langskomen
Ontvang een handige pick-up van uw hotel in Dubai. Een reis van 20-30 minuten (afhankelijk van de locatie van uw hotel) naar de cruise. Ontvang een welkom bij de ingang van de boot. Stap aan boord van een traditionele Arabische houten dhow langs het Dubai kreekgebied. Vaar langs de verlichte kreek terwijl u de schitterend verlichte skyline van Dubai bekijkt. Cruise ervaring langs Dubai kreek.
Gold Souk
Langskomen
Kom langs van verlichte markten en bazaars zoals Gold Souk en Spice souk
Souk Al Seef By Dubai Retail
Langskomen
Passeer door Al Seef dorp een traditioneel dorp showcase geschiedenis van de Verenigde Arabische Emiraten
Na de vaartocht van 1,5-1,75 uur (afhankelijk van de windconditie) eindigt de cruise op hetzelfde startpunt. En een transfer terug naar uw hotel zal worden verstrekt.
Wat is inbegrepen
Inbegrepen
Achtergrondmuziek
1,5 uur cruise ervaring in houten boot
Onbeperkte frisdranken en snacks
Standaard dinerbuffet
Hotel ophalen en wegbrengen
Niet inbegrepen
Fooi
Alcoholische dranken
Ophaallocaties en -tijden
Ophalen en afzetten inbegrepen in het pakket
Ophalen en afzetten (delen) is niet inbegrepen in de volgende gebieden: Al Maha Desert Resort, Bab al Shams, Al Furjan, Expo City Area, Silicon Oasis, Jebel Ali, Jumeirah Village Triangle of elk ander gebied dat niet binnen de centrale stadsgrenzen valt .
als uw hotel buiten de stadsgrenzen valt, kunnen we alleen privévervoer regelen, maar met een toeslag van toepassing
Beoordelingen van reizigers
Beoordelingen verzameld door Viator en Tripadvisor
3.4
35 beoordelingen
5
13
4
6
3
6
2
3
1
7
Vergeleken met tours in Dubai
Vanafprijs $75 ligt dicht bij de gebruikelijke $77 voor even lange tours in Dubai
Vergelijking door Excurgo van 7.814 Viator-tours, dagelijks bijgewerkt.
Belangrijke informatie
Baby's en kleine kinderen kunnen in een wandel- of kinderwagen mee
Opties voor openbaar vervoer zijn in de buurt aanwezig
Kinderen moeten bij een volwassene op schoot zitten
Niet aanbevolen voor zwangere reizigers
Geschikt voor alle condities
Deze tour is inclusief het delen van de pick en drop-off met andere gasten
Kinderen jonger dan 3 jaar zijn gratis
Kinderen moeten worden begeleid door een volwassene
Kledingvoorschrift is smart casual
Ophalen en afzetten (delen) is niet inbegrepen in de volgende gebieden: Al Maha Desert Resort, Bab al Shams, Al Furjan, Expo City Area, Silicon Oasis, Jebel Ali, Jumeirah Village Triangle of elk ander gebied dat niet binnen de centrale stadsgrenzen valt . als uw hotel buiten de stadsgrenzen valt, kunnen we alleen privévervoer regelen, maar met een toeslag van toepassing
Totale duur van de ervaring is 3 uur, wat inclusief de ophaal- en terugbrengtijd van uw hotel in Dubai is
Annulering
Annuleer ten minste 24 uur voor de geplande vertrektijd om een volledige restitutie te ontvangen.
1+ dagen van tevoren100% terugbetaling
0–1 dagen van tevoren0% terugbetaling
Beoordelingen(35)
Beoordelingen verzameld door Viator en Tripadvisor
S
Sue_M
September 8, 2025 · via Viator
The food was good and a...
The food was good and a nice variety. The music was very loud! The bathroom needed some fixing. There is narrative during the cruise.
Reactie van de operator
Dear Guest,
Thank you for sharing your experiences with us and providing us with such insightful feedback. This is quite helpful. We're also glad you loved the tour. We look forward to seeing you again.
Regards,
Daytur Tourism
V
Valerie_V
March 3, 2025 · via Viator
Worst experience ever!
If I could give this zero stars, I would. The description of the experience was deceptive and misleading. The description stating that the cruise was 3 hours. It was barely 1 hour. The description stated that there would be an "international buffet". There was not anywhere close to an international buffet, let alone a "buffet". The food was horrible and included frozen fish sticks! The drinks were lackluster, the utensils, plates, etc. were subpar.
Entertainment - there was a dancer. Although he did a traditional dance which was okay however, two of the individuals in our group were hit - one in the head and the other on top of the head.
There was no commentary. The boat was in poor (borderline unsafe) condition, and it SMELLED!
This is to name a few unsatisfactory things. From the outset of the evening, we were pretty much forced to send in pictures of our IDs before we were given the confirmation from the vendor. This is even after the charge had been run on our cards and we had received a confirmation from Viator!
This vendor should be avoided at all costs and Viator should cease promoting this vendor on their site! These folks are shady, unscrupulous and deceptive AND they will video tape you without your knowledge so that they can refute any claims that you may have! For example, the dancer asked our group to clap while he was dancing and we then find out that we were videoed and then the vendor claimed that we had "a good time"! We only clapped as requested.
My last advice, if you are considering choosing these people for your cruise, ADVOID THEM AT ALL COSTS! There are other Dhow boat cruises that are way better!
A
ashi815
March 3, 2025 · via Tripadvisor
Dinner Cruise Dubai
city views were amazing , food was good and entertainment part was seriously the best one during the cruise.. Highly Recommended !!
Reactie van de operator
Dear Guest,
Thank you very much for your valuable feedback.
We look forward to serve you again in our destination.
Thank you
Muhammad
Daytur Tourism
C
Carrie_B
February 28, 2025 · via Viator
Bad Experience
What was advertised was not what we got. The transportation did not have enough sets for the group and they know how many was I the group. Two days before what got what’s up messages from unknown individuals. As for a copy of your passports. The company would not give us the pickup place until we provided picture ID. The write up and pictures by Vidor said we could buy wine/beer. Not the truth. We got tiny plastic cups of juice and coke. No toilet paper in bathroom. Food was terrible watered down hummus, store bought fish sticks and food that needed utensils that did not break when you used them. The boat trip was less than an hour. The entertainment was so so. Do not take this boat.
Reactie van de operator
Dear Guest,
Sorry to hear about the experience. but we had the proof of pictures where you were enjoying and happy during the activity.
We did not see in a single comment or a stage where you found any issue during the tour.
But yes when you asked for refund for a service which you done already we had to refuse because the activity was provided as per contract to you without any issue.
thank you
Daytur Tourism
P
Peggy_T
February 26, 2025 · via Viator
Horrible
The boat was horrible, the food was worse and they experience in all was horrible. I would not recommend this ride to anyone. The chicken was supposed to be BBQ but ended up being dry chicken I think. The vegetables were so spicy I could not eat them, and also it had so many bones in the food you had to pick through it so you wouldn't swallow it. Don't go on this ride, not worth the money AT ALL, RUN AWAY.
Reactie van de operator
Sorry to hear about the experience. but we had the proof of pictures where you were enjoying and happy during the activity.
We did not see in a single comment or a stage where you found any issue during the tour.
But yes when you asked for refund for a service which you done already we had to refuse because the activity was provided as per contract to you without any issue.
thank you
Daytur Tourism
A
Amy_P
February 26, 2025 · via Viator
Horrible disaster don't do it wasted my money.
Bad food. . Entertainment injured my husband. Trip lasted an 1hr instead of 3 hts. Boat falling apart. Tour requested passport and ID for verification. Chicken bones broken in food. Spicy hot. Drinks tucked water down orange juice. Gavre us when trip is almost over. Highly would not recommend ever. Fish sticks from a box.
Reactie van de operator
Dear Guest,
Sorry to hear about the experience. but we had the proof of pictures where you were enjoying and happy during the activity.
We did not see in a single comment or a stage where you found any issue during the tour.
But yes when you asked for refund for a service which you done already we had to refuse because the activity was provided as per contract to you without any issue.
thank you
Daytur Tourism
D
David_K
February 24, 2025 · via Viator
The most disappointing event of our stay
The Whirling Dervishe was impressive and very entertaining as were the night lights of the riverbank. Unfortunately every other aspect of this dinner cruise was a disappointment, this was a night of celebration for us and whilst we wanted to do this quietly, being somewhere we did not feel welcome was not our expectation.
Reactie van de operator
Dear Guest,
Sorry to hear about your experience. I checked everything was as per agreement arranged the food, entertainment etc. And it was a shared cruise not a private boat only for you. This might be the case that you were not aware about while you made the booking. As in shared cruise there are other guests with you who have booked the same experience and service.
Thank you
Daytur Tourism
D
Dream50721811378
January 18, 2025 · via Tripadvisor
Impressive night view
Impressive view 💕
I was impressed by the night view after the cruise started and had a delicious dinner, and the excitement was the best when the fireworks went up.
H
Husain_A
January 2, 2024 · via Viator
Dont ever use viator for booking anything
My booking was cancelled at the last time without informing me. When i called Viator for inquiry they didnt gave any valid reason.
C
Chamae_B
November 5, 2023 · via Viator
Great experience
It was great it would just be perfect if there was dessert but in general everything was good the food was good, the entertainment was super friendly